quinta-feira, 8 de agosto de 2019

The care of Jesus - O cuidado de Jesus

There's no other name so sweet as Jesus. No one ever cared so much for me. As to shed His precious blood to save me No one ever cared so much for me When I see Him face to face up in glory I will marvel at His nail scarred feet. And I'll thank Him for the pain He suffered Because, He cared so much for me. There's no one who care like Jesus There's no friend so precious to me Who would carry, carry your cross to Calvary No one ever cared so much for me There's no one who cares like Jesus There's no friend so precious to me Who would carry, carry your cross, to Calvary No one ever cared so much for me No one ever cared so much for me

Nenhum nome há tão doce como Cristo, Ninguém cuida tanto assim de mim. Derramar precioso sangue por me salvar: Ninguém cuida tanto assim de mim. Se em glória o contemplo face a face, Admiram-me cicratizes nos seus pés. E sou grato pela dor que suportou, Por cuidar tanto assim de mim. Não há cuidado assim como o de Cristo. Não há tão precioso amigo assim, Que suportasse a cruz até ao Calvário: Ninguém cuida tanto assim de mim. Não há cuidado assim como o de Cristo, Não há tão precioso amigo assim. Que suportasse a cruz até o Calvário: Ninguém cuida tanto assim de mim, Ninguém cuida tanto assim de mim.

https://youtu.be/1QE0IzebclQ
Lyrics powered by www.musixmatch.com

Nenhum comentário:

Postar um comentário